Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар, не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, слідів відкриття, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію)

Повернення і обмін косметики

В Україні на повернення косметики існують законодавчі обмеження.

На підставі Закону про захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р (додаток №3 - перелік товарів) вся парфюмерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не можуть бути повернуті в магазин будь-то онлайн або оффлайн.

Для косметики це абсолютно виправдано. По-перше, косметичні засоби мають певні умови і правила зберігання, а особливо професійна косметика, оскільки така косметика має в своєму складі активні природні компоненти. І таке правило, що косметика не може бути повернута, в першу чергу, захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, не міг би гарантувати новому покупцеві якість зберігання, тому що продавець не знає, в яких умовах попередній покупець містив цю косметику. По-друге, такий закон захищає споживача від різного роду шахрайства з дорогими косметичними засобами.

І все ж можуть бути вийнятки, які згідно із законом можуть дати можливість споживачеві повернути косметичну продукцію. Це можуть бути випадки повернення продукції неналежної якості. Наприклад, продукція, що має суттєві недоліки, виявлені в період терміну придатності або продукція, невідповідна декларованим характеристикам.

У свою чергу ми гарантуємо 100% оригінальність продукції, представленої на нашому сайті, адже ми ексклюзивний дистриб'ютор корейської косметики і прямий імпортер з Кореї без посередників, що виключає можливість отримання фальсифікату.

Просимо Вас завжди і уважно перевіряти замовлення в присутності кур'єра або при отриманні замовлення у відділенні служби доставки на такі нюанси:

  • відповідність переліку одержуваної продукції вашому замовленню;
  • цілісність упаковки;
  • термін придатності на упаковці - просимо Вас звернути увагу, що товарах виробленних в Південній Кореї дата виробництва та дата закінчення терміну придатності в основному вказується в форматі РІК / МІСЯЦЬ / ДЕНЬ.

На кожній продукції, представленій у нашому інтернет магазині, є стікери українською мовою, де вказано, як саме читати терміни придатності.

Такі заходи зможуть мінімізувати випадки повернення і зберегти приємні відчуття від придбання потрібної Вам косметичної продукції.

Правила обміну та повернення

У разі виявлення проблем із замовленням в першу чергу просимо зв'язатися з нами по електронній пошті [email protected] або через месенджери. Наші співробітники обов'язково докладуть максимум зусиль аби допомогти Вам.

Для повернення і обміну Вам необхідно:

  • Запросити форму заяви на пошті [email protected] або написати у вільній формі;
  • У заяві вкажіть причину повернення / обміну;
  • Додайте копію паспорта, товарний або касовий чек замовлення;
  • Надішліть Замовлення і пакет документів Новою Поштою (Київ, відділення 73) вказавши номер телефону з накладної, яку Ви отримали разом із замовленням. Товар повинен бути повернутий нам в оригінальній упаковці та з оригінальними ярликами;
  • Ми відшкодуємо вам ваші витрати протягом 5 днів після отримання повернутого вами товару. Витрати по зворотній доставці магазин бере на себе.

* Відшкодування покупцям, які проживають в м Київ здійснює кур'єр. Вам достатньо надіслати нам пакет документів по електронній пошті [email protected]. Повернення або обмін буде проведено протягом 3 робочих днів з моменту отримання магазином заяви.

З будь-яких питань щодо повернення/обміну - пишіть нам і ми допоможемо.